Nejčastější otázky ohledně nákupu a odpovědi na ně

INFORMACE O NÁKUPU

Objednávka zboží je u nás jednoduchá: Po vložení požadovaných položek do nákupního košíku klikněte na možnost Nákupní košík, nebo Pokladna. Doporučujeme vytvořit si zákaznický účet, najdete v něm kompletní historii vašich objednávek a možnost změnit doručovací nebo fakturační adresu.

Pokud již zákaznický účet máte, můžete se jednoduše přihlásit pomocí vašich přístupových údajů (e-mail a heslo). Objednávku můžete dokončit také bez registrace zákaznického účtu.

Pokud využíváte GooglePay nebo ApplePay, můžete objednávku uhradit přímo přes tyto služby na vašem telefonu.

Ne, pro objednání zboží nemusíte mít zákaznický účet. Objednávku můžete zadat i bez registrace. Jednoduše pokračujte v objednávce jako neregistrovaný zákazník. Registrovat se můžete přímo v pokladně, stačí zaškrtnout volbu Chci založit zákaznický účet.

Pro objednávky je stanovena minimální hodnota nákupu 100 Kč.

Pro přehled vašich předchozích objednávek se přihlaste pomocí vaší e-mailové adresy a hesla. V menu, v sekci Můj účet, pak můžete najít přehled všech vašich předchozích objednávek. Pro zobrazení historie objednávek však musíte být registrováni a mít založený zákaznický účet.

Stornovat objednávku je možné jen v případě, že ještě nebyla odeslána. Pokud si nákup po odeslání objednávky rozmyslíte, prosíme, neprodleně kontaktujte náš zákaznický servis, abychom mohli ihned prověřit vaši žádost o stornování objednávky. Zákaznický servis můžete kdykoliv bezplatně kontaktovat přes e-mail objednavky@choker.cz.

Bohužel, následná změna dodací adresy není možná. Objednávka se již zpracovává a proto není z naší strany možné zajistit změnu adresy.

Pokud nebude možné najít vámi zadanou doručovací adresu nebo vaši objednávku nebude možné dodat, bude vrácená zpět k nám. Jakmile balíček obdržíme a zkontrolujeme, vrátíme vám peníze způsobem, který jste si zvolili jako způsob platby.

Momentálně je možné doručit naše zboží v rámci České a Slovenské republiky.

Nemějte obavy, ještě je tu šance, že bude opět k dostání. Bohužel vám nedokážeme říct, kdy přesně se tak stane, nicméně vám dáme vědět, jakmile bude produkt znovu dostupný.

Po odeslání objednávky dostanete e-mail potvrzující přijetí vaší objednávky s informacemi o vybraných produktech, vaší fakturační a dodací adrese a způsobu platby.

V případě dotazů kontaktujte prosím náš zákaznický servis přes e-mail objednavky@choker.cz.

Samozřejmě že si můžete kdykoliv objednat také prostřednictvím tabletu nebo smartphonu. Jednoduše navštivte náš e-shop přes internetový prohlížeč v mobilním zařízení, rozhraní webové stránky je speciálně přizpůsobené.

INFORMACE O PLATBĚ A DODÁNÍ

Vybrat si můžete ze dvou typů doručení, Českou Poštu nebo Zásilkovnu. S oběma službami máme skvělou zkušenost a 99% zásilek je doručeno rychle a v naprostém pořádku.

Zaplatit u nás můžete během minuty přes bezpečnou platební bránu Stripe, případně převodem na náš účet. Samozřejmě máte i možnost dobírky.

Doba dodání se odvíjí od zvolené platební metody.V případě platby kartou přes Stripe bránu je objednávka uhrazena ihned a pokud je realizována do 12:00 hod., tak je odeslána ještě ten samý den. Druhý den máte zásilku doma.

V případě, že nebudete zastiženi doručovatelem, bude zásilka uložena na Vaší poště. O uložení zásilky budete informováni SMS zprávou. Poté je nutné si zásilku vyzvednout ve lhůtě 7 dní.

Při platbě klasickým bankovním převodem je nutné brát ohled na prodlení spojené s převodem peněz z vaší banky do naší. Převod z cizí banky do naší (AirBank) trvá zpravidla jeden až dva dny. Pokud máte bankovní účet u AirBank, platba nám dorazí ihned a zásilku ten samý den (kromě svátků a jen objednávky realizované do 12:00 hod.) odesíláme.

Pokud platíte převodem, pošlete příslušnou částku na bankovní účet č.: 1365194041/3030
Variabilní symbol vám přijde v e-mailu s podrobnostmi platby.
Objednávku je nutné uhradit do 7 dnů, v opačném případě bude zrušena.

INFORMACE O OBJEDNÁVKÁCH

V zákaznickém účtu můžete kontrolovat stav objednávky okamžitě po jejím přijetí – v sekci Mé objednávky. Tam také najdete historii všech objednávek, adresy a doklady ke stažení.

Pokud registrovaní nejste, objednávku můžete sledovat na adrese https://choker.cz/sledovani-objednavky/. Stačí zadat e-mail zadaný při nákupu a číslo objednávky. Číslo objednávky najdete v e-mailu s potvrzením objednávky.

Trasovací kód pro sledování pohybu zásilky u dopravce obdržíte e-mailem spolu se shrnutím objednávky.

Pokud jste si zvolili dopravu na výdejní místo Zásilkovna, sledovací kód vám přijde v e-mailu o přijetí objednávky. V případě České pošty vám sledovací kód přijde samostatným e-mailem po odeslání objednávky. Mějte prosím na paměti, že sledovací kód může být aktivní do 30 min.

Objednávku je možné upravit jen před jejím odesláním. Pokud chcete přijatou objednávku změnit, neprodleně se ozvěte zákaznické podpoře na e-mail objednavky@choker.cz. Po odeslání již není možná žádná změna.